Różowy październik

Różowy październik - Miesiąc Świadomości Raka Piersi to również miesiąc refleksji świata konsumenckiego. Marka DELSEY dołącza do szczytnej inicjatywy!

Różowy Październik

Październik na całym świecie utożsamiany jest z kolorem i symbolem różowej wstążki. To wyjątkowy miesiąc, który zwraca uwagę na profilaktykę, diagnostykę i skuteczne leczenie nowotworów piersi. Wsparcie w każdym aspekcie jest bardzo ważne, dlatego marka DELSEY przyłącza się do szczytnej inicjatywy różowego października. Przekaże część dochodu ze sprzedaży walizek w kolorze różowym na cele Federacji Stowarzyszeń Amazonki.

Choroba może dotyczyć każdej z nas, a misja szerzenia regularnych badań powinna docierać do jak największego grona odbiorców. Rak nie powinien być tematem tabu, zwłaszcza, że stał się jednym z największych zagrożeń przedwczesnej umieralności kobiet. Według danych Krajowego Rejestru Nowotworów, w Polsce rocznie na raka piersi choruje około 17-18 tysięcy kobiet.

Różowy październik. Różowa podróż!

DELSEY na co dzień prezentuje kolekcje dedykowane kobietom i ich potrzebom, dlatego chce również uczestniczyć w inicjatywie różowego października. Przeznaczy część dochodu ze sprzedaży różowych walizek w październiku na działalność Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Stowarzyszenie działa na rzecz wczesnego wykrywania, leczenia oraz rehabilitacji kobiet po mastektomii. Tworzy warunki sprzyjające wzajemnemu wsparciu i pomocy kobietom dotkniętym rakiem piersi wobec administracji publicznej i mediów.

Często bywa tak, że trudne tematy podejmujemy w podróży. Mamy wtedy więcej czasu na rozmowę i przemyślenia. Możemy zrobić przystanek, złapać chwilę oddechu i zastanowić się co tak naprawdę w życiu jest dla nas najważniejsze. Nie bez powodu uznaje się, że podróże czynią nas dojrzalszymi i bardziej uważnymi. Pewna doza kontroli powinna być podstawą  wszystkiego co robimy. Zwłaszcza nie powinniśmy niczego przeoczyć w najważniejszej podróży naszego życia – zdrowia!

Różowy październik – Miesiąc Świadomości Raka Piersi to również miesiąc refleksji świata konsumenckiego. Jeżeli planujemy konkretny zakup, zwróćmy uwagę, bo może przyczynić się do propagowania idei różowej wstążki. Decydując się na walizkę w różowym odcieniu można jednoznacznie zakomunikować światu przynależność do akcji.

DELSEY jako francuska marka proponując innowacyjne rozwiązania w świecie bagażu doskonale zdaje sobie sprawę, jak istotne są również inwestycje w pionierskie rozwiązania w każdej dziedzinie. A kładąc nacisk na codzienny komfort dołącza do szczytnej akcji i pragnie zwrócić uwagę na wzrost świadomości badań profilaktycznych oraz niezbędnego wsparcia.

Dodaj komentarz